Košík je prázdný
Kategorie zboží
Zákaznická linka

Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier - Reifová


První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK.
Vaše cena 150,20
Vaše cena bez DPH 150,20
 
Dostupnost Skladem 1 ks
Odesíláme v pondělí 10.6.

Výprodej zboží této kategorie - slevy až 80%


Podrobný popis

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.


Parametry

Autor: Irena Carpentier - Reifová