Košík je prázdný
Kategorie zboží

Ogilvy o reklamě v digitálním věku


David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu.
Vaše cena 164,80
Vaše cena bez DPH 164,80
 
Dostupnost Skladem > 5 ks
Odesíláme v úterý

Výprodej zboží této kategorie - slevy až 80%


Podrobný popis

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.


Výrobce
Svojtka & Co. s. r. o.

Soběslavská 40, 130 00 /raha, CZ
Email: svojtka@svojtka.cz  Telefon: + 420 271 736 610  URL: https://www.svojtka.cz/kontakty/