Košík je prázdný
Kategorie zboží
Zákaznická linka

Knihy o médiích, žurnalistice a komunikaci

řadit podle: Oblíbenosti Ceny Názvu

V letech protektorátu byl Jiří Weil personou non grata, vystoupil pod pseudonymem nebo šifrou jen ojediněle, k soustavné publicistice se mohl vrátit až po konci druhé světové války a do roku 1948 pravidelně …

553,10 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí

Kniha mapovuje české mediální scény s myšlenkou, že sebeodbornější teorie bez uvedení konkrétních příkladů a zážitků z tvorby adeptům žurnalistiky nebo mediálních studií nemůže poskytnout dostatečný …

125,00 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí

Jak může začínající šéf kartelu uspět (a přežít) v 300miliardovém nelegálním drogovém byznysu?

389,10 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí

Kniha představuje pokus o zmapování žánru české reportáže. V úvodní části autor aplikuje literárněvědné metody vytvořené pro analýzu fabulované prózy na reportáž a zkoumá, zda a nakolik reportáž v těchto …

318,00 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí

Nakladatelský redaktor a editor Jan Šulc (1965) napsal za posledních třicet čtyři let více než dvě stovky vzpomínkových, popularizačních a polemických textů o české literatuře, vedl rozhovory s českými …

419,20 Kč
včetně DPH

Skladem 1 ks Odesíláme v pondělí