Košík je prázdný
Kategorie zboží
Zákaznická linka

Regulace médií


Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií.
Vaše cena 234,40
Vaše cena bez DPH 234,40
 
Dostupnost Skladem 5 ks
Odesíláme ve čtvrtek 16.5.

Výprodej zboží této kategorie - slevy až 80%


Podrobný popis

Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři, se ve svých textech zabývají širokým spektrem problémů.
Kladou si např. otázku, jak má být zaručena skutečná pluralita médií, zda potřebujeme veřejnoprávní média, anebo jak média regulovat.
Dospívají přitom k jednoznačnému závěru, že kromě regulace státní je daleko důležitější a - v konečném důsledku - efektivnější, aby tuto regulaci prováděli samotní příjemci informací, a také, aby dřívější státní cenzuru nenahrazovala autocenzura.
Tržní prostředí je totiž sice často velmi kruté, nicméně může být i spravedlivé. Pokud totiž některé zpravodajské servery nebudou mít žádné čtenáře, pozbudou faktického vlivu a stanou se nezajímavými i pro své sponzory. Naopak podporou kvalitních médií můžeme přispět k tomu, že se na mediálním trhu udrží a nabudou na významu.


Parametry

Autor: Vojtěch Šimíček