Košík je prázdný
Kategorie zboží
Zákaznická linka

Mediální integrace národa v době globalizace


Kniha se věnuje úloze masových médií v procesech konstrukce národní identity.
Vaše cena 192,50
Vaše cena bez DPH 192,50
 
Dostupnost Skladem 1 ks
Odesíláme v pondělí

Výprodej zboží této kategorie - slevy až 80%


Podrobný popis

Kniha se věnuje úloze masových médií v procesech konstrukce národní identity. V první části práce se autor soustředí na prezentaci vybraných mechanismů národně integračního působení masových médií, z nichž některé dále empiricky zkoumá v rámci případové studie českého televizního zpravodajství. Druhá část knihy se zaměřuje především na analýzu diskurzu mediálního imperialismu jako specifického typu přístupu k otázce globalizace. S pomocí řady teoretických prací i empirických údajů z různých částí světa se autor pokouší odhalit neadekvátnost tohoto paradigmatu, přehlížejícího dynamiku globálního mediálního trhu v posledních desetiletích, ale také očividnou rezistenci publika vůči importovanýcm produktům a tendenci preferovat spíše lokální/národní mediální obsahy.