Košík je prázdný
Kategorie zboží
Zákaznická linka

Roco Parní lokomotiva Rh 354.1, ČSD - 70079


  V roce 1912 si tehdejší k. k. priv. společnost Südbahn-Gesellschaft objednala tendrovou lokomotivu pro provoz těžkých osobních vlaků, která měla nahradit příliš slabé lokomotivy třídy 229.
Vaše cena 7 850,40
Vaše cena bez DPH 6 487,90
 
Dostupnost Skladem 1 ks
Odesíláme v úterý

Podrobný popis

  V roce 1912 si tehdejší k. k. priv. společnost Südbahn-Gesellschaft objednala tendrovou lokomotivu pro provoz těžkých osobních vlaků, která měla nahradit příliš slabé lokomotivy třídy 229. Továrna na lokomotivy společnosti Staats-Eisenbahn-Gesellschaft pak vyvinula přehřátý parní typ třídy 629 jako první tendrovou lokomotivu na světě s tichomořskou sekvencí náprav 2'C1'. První lokomotiva 629 byla dodána společnosti Southern Railway Company v roce 1913 a v následujících dvou letech následovalo dalších 14 lokomotiv v celkem 3 dodávkových sériích. Mimořádně dobré zkušenosti s touto řadou přiměly císařské a královské státní dráhy k nákupu 25 téměř identických lokomotiv až do konce monarchie v roce 1918.Patnáct strojů Südbahn a deset kusů Staatsbahn zůstalo po první světové válce v Rakousku. Patnáct z nich muselo být předáno nově vzniklým ČSD, které je označily 354.121 až 135. Specifikace: spojka - Hřídel NEM 362 s kinematikou KKsetrvačník - anopočet hnaných náprav – 3počet náprav s trakčními koly - 1horní světlo - 2 světlomety, které se mění podle směru jízdyLED světlomet - anonapájecí systém - 2L stejnosměrný proudrozhraní - elektrické rozhraní pro hnací vozidla PluX22  Hlavní vlastnosti: kotel s jednoduchou parní kopulí a ejektorem Giesl.volně stojící tratěkovové nárazníkynejjemnější kola s nízkými kolovými obrubamihnací a spojovací tyče z litého kovuvestavěné osvětlení kabiny řidiče a pohonné jednotky; možnost přepínání v digitálním provozu   Dokumentace:návod k obsluze (DE, EN, CZ)list náhradních dílů (DE)